Miért kezdtem Üzletet és Herbalife hálózatot építeni? – 3. rész

Amennyiben nem olvastad a cikk második részét, itt találod.

A következő pont a minőségi szolgáltatás.

Sok rossz, és jó tapasztalattal rendelkezem, akár egy könyvet is tudnék írni arról, hogyan szolgáltassunk. Sajnos kis hazánkban erre sem tanítják meg az embereket, és a vállalkozókat. Ritka, mint a fehér holló, ha az ember elégedetten távozik egy üzletből vagy egy adott szolgáltatótól. Tisztelet a kivételnek.

Férjemmel sokat utazunk, az egyik legjobb móka számunkra, hogy az adott helyet, és a szolgáltatást figyeljük. Mindig megbeszéljük, hogy mit csinálnánk másként. 

Mit is értünk minőségi szolgáltatáson?

Minőség, hogy az ár és az érték arányban van egymással.

Először is gondoljunk saját magunkra. Mit szeretnénk átélni egy vendéglátó helyen? Udvarias, gyors kiszolgálást, finom ételeket, csodásan tálalva. Talán még az sem nagy kérés, hogy mosolyogjon a felszolgáló, hisz a pénzünket hagyjuk ott, amiből ő megél vagy viszi tovább a vállalkozását.

Sok szolgáltatás bezár egy idő után, mert fél elkérni az árat, pedig a szolgáltatása jó.  Üzenem azoknak a szolgáltatóknak  akiket szeretnek a vevők vagy vendégek,  hogy ne féljenek árat emelni , mert a jó szót, az odafigyelést, a minőségi szolgáltatást mindenki hajlandó megfizetni.

Mit is jelent az emberek számára? Fogadjanak kedvesen, legyenek előzékenyek, és ha idősebb valaki, akkor is türelemmel, és odafigyeléssel dolgozzanak meg a pénzükért.

Biztos, hogy nem hagyom ott azt szolgáltatót, akinél azt érzem, hogy  örül ha meg lát, mosolyog, és megkapom azt a szolgáltatást, abban a minőségben, amit kifizetek. A vevő csak ezt akarja.

Sokszor a szolgáltató nem gondol arra, hogy a rendszeresen visszatérő vásárló tartja életben az Ő vállalkozását, üzletét.

 Az alkalmazottak az egy más kategória. Csak egy rövid gondolat az elkötelezett alkalmazottról.

Akik számára fontos, hogy értéket adjanak, azok alkalmazottként is minőséget nyújtanak. Ők egy idő után jutalmul kapják, hogy saját vállalkozásban  végzik színvonalas  tevékenységüket, magasabb jövedelemért, és szabadon.

Összefoglalva:

Légy kedves, és figyelmes, fejleszd az EQ-dat, dolgozz meg a pénzedért, és  tiszteld azokat, akik segítenek abban, hogy a vállalkozásod vagy munkahelyed működő képes maradjon.