Miért kezdtem Üzletet és Herbalife hálózatot építeni? – 3. rész

A következő pont a minőségi szolgáltatás. Sok rossz és jó tapasztalattal rendelkezem, akár egy könyvet is tudnék írni arról, hogyan szolgáltassunk. Sajnos kis hazánkban erre sem tanítják meg az embereket és a vállalkozókat. Ritka, mint a fehér holló, ha az ember elégedetten távozik egy üzletből vagy egy adott szolgáltatótól. Tisztelet a kivételnek. Mit is értünk minőségi szolgáltatáson?

Miért kezdtem Üzletet és Herbalife hálózatot építeni? – 2. rész

2. Személyiség fejlesztés a következő. Rakhattam volna a legelső helyre is, mert ott a helye. Minden új üzletépítővel komoly beszélgetést folytatok, miután eldöntötte, hogy valóban akar üzletet építeni. Amit észre vettem, hogy nem tudják az emberek, mennyire fontos a személyiség fejlesztés. Ki kell nyitni a szemüket mert csak akkor látják meg a lehetőségeket.

Miért kezdtem Üzletet és Herbalife hálózatot építeni? – 1. rész

Az ok egyszerű, pénzt akartam keresni. Egészségügyben dolgoztam és a jövedelmem igen alacsony volt. Tudni kell, hogy nagyon szerettem a munkámat, szerettem és szeretek a mai napig emberekkel foglalkozni, segíteni. Az is jó lett volna akkor, ha több időm és több pénzem van, szebb dolgokra, utazásra, szép ruhára, cipőre, táskára, autóra és még sok egyébre vágytam.